04.02.17

Година спілкування : «Лабораторія талантів»



схоже зображенняДіти, дайте відповідь на запитання 
(до понеділка)
Анкета «Моє ставлення до школи та самого себе»
1. Чому ти ходиш до школи?

                                  
а) тому, що всі люди мають учитися;
б) подобається вчиться;
в) хочу розвивати свої навички;     
г) хочу одержувати нову інформацію;
д) цього вимагають батьки;
е) тому, що тут навчаються мої друзі;
ж) подобається одержувати гарні оцінки;
з) тому, що від цього залежить моє майбутнє.


2. Що тобі не подобається у школі?
а) домашні завдання;
б) нецікаві уроки;
в) ставлення вчителів;
г) ставлення класу;
д) відсутність можливості бути самостійним;
 е) непотрібні предмети;
ж) нецікава позакласна робота.
3. Що тобі заважає вчитися?
а) відсутність практичних завдань;
б)  терпіння;
в)  часу;   
г) умов для роботи.
4. Як ти оцінюєш своє ставлення до навчання?
а) відмінно;
б) добре;
в) задовільно;
г) незадовільно;

  «Продовжити  фразу»:
• У нашому класі найталановитішим є ...
• Часто мене приємно дивував своїми можливостями ......
• Найбільш обдарована особистість в нашому класі - це ...
• Краще за всіх уміє в класі вислухати, зрозуміти і підтримати ...
• Якщо в класі нудно, то значить, в ньому відсутній ...
• Мені цікаво спостерігати, як біля дошки відповідає ...
• Часто мене приємно дивує своїми можливостями ......
• Найчастіше мені буде снитися ...
• Краще всіх у класі співає ...
• Краще за всіх танцює ...
• Найдобрішою людиною в класі, можна назвати ...
• Краще всіх у класі малює ...
Прочитайте і подумайте : 
Пам’ятка: Вчися вчитися.

Концентрація  уваги й правильно розрахування часу.
Людина, що не вміє керувати своїм часом, на кожну справу витрачає набагато більше зусиль, ніж це необхідно, втомлюється сильніше, у неї слабшає зір, порушується нервова система, не тренується належним чином пам'ять.
Ви неуважні, ледачі й через ці якості занадто довго виконуєте домашні завдання? Поставте секундомір на три хвилини. Тепер пишіть, рахуйте, вчіть, намагаючись ні на секунду не відволікатися від справи. Зосередьте свою увагу на тому, що ви виконуєте. Це вимагає великої напруги сил і викликає втому. Тому, коли годинник продзвенить, зробіть “робочу перерву”. Відхиліться назад, відкладіть ручку, порухайте пальцями. Розслабтеся. Перевірте те, що ви написали. Якщо зроблене вас задовольняє, продовжити роботу. Якщо ви незадоволені тим, що зробили (написали брудно, з помилками, з великою кількістю виправлень), переробіть роботу. Поставте секундомір. Знову, максимально зосередившись, працюйте три хвилини. Через кілька днів, коли трьох хвилин для зосередженої роботи вам буде мало, збільшуйте час роботи до чотирьох хвилин, до п'яти хвилин і в тому ж порядку продовжуйте працювати, поступово збільшуючи час “робочого циклу”. Завдяки цьому ви будете ставати все уважнішими, головний мозок може навчитися підкорятися вашим наказам.
Настрій потрібно злегка підняти.
Напишіть великими буквами на великому аркуші паперу такі пропозиції: «Я—здатний (здатна)!», «Я хочу багато знати!», «Я буду багато знати!», «Я з усім впораюся!», «Мені подобається вчитися!». Прикріпіть написане кнопками над своїм столом на рівні очей. Щоразу, коли на плакат буде падати ваш погляд, голосно читайте написані на ньому рядки. За будь-яку справу беріться, будучи твердо впевненим, що ви з нею впораєтеся. Невпевненість у своїх силах підточує волю, знижує ймовірність успіху.
Прекрасним прийомом, що підвищує увагу, є міркування вголос. Коли ви вирішуєте задачу, виконуєте вправу, обговорюйте кожну свою наступну дію, обговорюйте із самим собою хід думок, намагаючись сформулювати вголос кожен крок. У такий спосіб працюють багато вчених
“Під лежачий камінь вода не тече!” - ця стара приказка особливо влучно відбиває особливості роботи мозку. Тому максимально використовуйте можливості свого мозку, змушуйте його трудитися. Якщо хтось надає перевагу тупому спогляданню фільмів жахів на екрані чи годинами любить крутитися перед дзеркалом, то такі люди ризикують перетворитися в жахливо нудних осіб, вже одна поява яких у компанії розумних людей буде викликати позіхання. Так що не бійтеся ставити не тільки собі, але й іншим питання! Думайте над відповідями, шукайте інформацію в книгах.
Особливу увагу необхідно звернути на організацію правильного й достатнього освітлення. Під час вечірніх занять і в похмуру погоду необхідно, крім загального освітлення кімнати, використовувати настільну лампу потужністю не менше 75 Вт.
Джерело світла слід розташовувати ліворуч і трохи спереду. Щоб уникнути прямого потрапляння променів світла в очі бажано мати лампу із захисним абажуром.
У задушливій, надмірно натопленій кімнаті, до того ж при шумі, який створює включений радіоприймач чи телевізор, утома настає раніше. Перед початком виконання уроків необхідно провітрити кімнату, усунути по можливості все, що може відволікати й заважати. Через кожні 40-45 хв. занять влаштовувати короткі (10 - 15 хв.) перерви для відпочинку з виконанням фізичних вправ, що швидко відновлюють працездатність.
 

1 коментар: